dinsdag 21 april 2015

Muziekverslag | Theedrinkerij Noordwijk

Lieve lezers,

Wat was dit een fijn optreden in Noordwijk. Omringd door bloemen, kruidenthee, zelfgemaakte appeltaart, lieve mensen en het zonnetje kon deze dag niets anders dan een succes worden.


Al dagen keek ik uit naar dit optreden. De dag ervoor had ik niet zo mijn dag dus met een beetje tegenzin klom ik zaterdagochtend uit bed. Ik had me er zo op verheugd. Even zoeken naar de locatie, maar dan heb je ook wat! Toen we binnen kwamen rijden op het terrein van de Theedrinkerij had ik er meteen zin in. Wat een fijne locatie en een warm onthaal door de gastvrouwen van de Theedrinkerij. Ik liep naar buiten en daar zaten in het zonnetje Bas en Arianne. Al snel kregen we wat te drinken en we kregen ook zelfgemaakte appeltaart. Toen Tom er ook was waren we compleet. We besloten om buiten op te gaan treden, want het zonnetje scheen fel op ons gezicht. Daar gingen we natuurlijk even van genieten. Toen we gingen opbouwen stroomden er steeds meer mensen binnen. Bekenden, maar ook onbekenden, die speciaal voor mijn optreden naar de Theedrinkerij kwamen. Om twee uur begonnen we met het optreden wat erg fijn was. Het publiek luisterde aandachtig en met z'n allen genoten we van de zon, de muziek en de bijzondere locatie. Na afloop zijn we nog de bollenvelden op gegaan en hebben we verder van onze dag genoten. 

Lieve lezers, ik hoop dat jullie ook een fijne dag hebben gehad en van het zonnetje hebben kunnen genieten. Een warme groet voor jullie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten